IKTko tresnak Hizkuntza eta Literatura irakasteko. Enseñanza de Lengua y Literatura sobre soportes y herramientas TIC. MÁSTER UDko MASTERRA
2014(e)ko azaroaren 13(a), osteguna
El tío Albert/ Osaba Albert
Komenta dezagun/ Comentamos on PhotoPeach
Harpidetu honetara:
Argitaratu iruzkinak (Atom)
Irakaskintzan batez ere...
ErantzunEzabatuEmaitzak
ErantzunEzabatuGuztiz ados!
ErantzunEzabatuGuztiz ados nago baieztapen horrekin; bidean aurrera eta atzera ezinean gabiltzanean, aukera desberdinak planteatu behar dira. Irakaskuntzan ere horrela egin beharko litzatekeela deritzot.
ErantzunEzabatuEmaitzak prozesuen burutzean datza, emaitzak aldatu nahi izanez gero prozesuak aldatu beharko dira.
ErantzunEzabatuBizitzak aurrera egiten duen moduan, irakaskuntzak ere aurrera begiratu behar du
ErantzunEzabatuOso baliagarria irakaskuntzan zein bizitzan! Eta gainera, oso abesti polita aukeratutakoa!
ErantzunEzabatuIkasleen egoera eta jarrerak kontutan hartuz, irakasleak metodologia ezberdinak hautatu beharko lituzke ikasgaia interesgarri egiteko.
ErantzunEzabatuErabat ados nago bertan aipaturikoarekin. Izan ere, beti bide berberak erabiliz gero, emaitza berak lortzea da ohikoena. Gainera, gizartea eraldatzen den neurrian, sorturiko beharrak ere aldatu egiten dira, eta behar horiei erantzuteko baliatu behar diren baliabideak egokitu egin behar direla iruditzen zait.
ErantzunEzabatuBatzuetan positiboa izan daitekela iruditzen zait. Kontuan izaki errutinatik kanpoko ariketa batek atentzioa piztu dezakela ikasleengan, eta motibatuago eta gogotsuago egotea jarduera bat egiterakoan.
ErantzunEzabatuez baduzu bilatzen duzun emaitza lortzen, aldatu bidea
ErantzunEzabatuHausnarketa interesgarria...
ErantzunEzabatuOihane eta Garazi: edozein arlotan aplikatu daiteke.
ErantzunEzabatu